Fitt Lunch

A kulcsszó a FOKOZATOSSÁG! Lassan kezdjük hozzászoktatni az agyunkat és a testünket is a tudatosabb életvitelhez. Nem egyetlen hónap alatt kell leadni az összes fölösleget és lefutni a félmaratont! Biztosan meg lehet csinálni, csak nem éri meg! Az eredmény nem lesz tartós, a károsodás, amit a testedben teszel, viszont igen!

Az első hónapra nem is állítottam össze részletes étrendet, hiszen az ünnepek alatti habzsi-dőzsit követően kevesen tudnak elvágólag egy egészen más táplálkozási rendet követni. A következő iránymutatásokat viszont fontos, hogy mindig szem előtt tartsd:

 

  1. Megfelelő folyadékbevitel! Ez természetesen minden embernél más, de egyszerűen meghatározható: testsúly kg-onként 0,4 dl. Tehát például egy 60 kg-os ember napi folyadék igénye 60 X 0,4 = 2,4 liter / nap. Ez nem léböjt, nem tisztító kúra, egész egyszerűen ennyi folyadék szükséges ahhoz, hogy a belső szervek megfelelően tudjanak működtetni egy ekkora testet. Az emberi test több mint felel víz, az agy víztartalma 78%. Ha ezeket a tényeket nem vesszük komolyan figyelembe és nem adjuk meg testünknek, amire szüksége van, ő sem fog úgy viselkedni, ahogyan elvárjuk tőle. (A kávé – vízhajtó hatása miatt – nem számítható bele a napi folyadékbevitelbe.)

  2. Tudatosan növeld a nyers zöldség- illetve gyümölcsfogyasztásodat! Gyümölcsöt lehetőleg csak reggel és délelőtt egyél! Zöldségeket bármikor fogyaszthatsz, mert tisztítanak, és nem terhelik az emésztő rendszert.

  3. Többször, keveset! Próbáld hozzászoktatni magad a napi ötszöri étkezésre! Ehhez segíteni fognak a Fitness Lunch csomagok is. Ezeket bárhová magaddal viheted, munkahelyen és út közben is fogyaszthatod. Ha nassolhatnékod támad, rágcsálj olajos magvakat, vagy aszalt gyümölcsöt!

  4. Ha tudod, kerüld a finomított szénhidrátokat! Nem javaslom a kenyérfélék fogyasztását, ha nagyon muszáj helyette tönköly pászkát, puffasztott rizs szeletet, paleo kenyeret, vagy paleo zsömlét ehetsz. Az állati zsír helyett hidegen sajtolt magolajakat, pl. extra szűz olívaolajat, illetve kókuszzsírt használj! Cukor helyett ajánlom a természetes, növényi édesítőket, elsősorban az eritritet vagy a nyírfacukrot.

  5. Kövesd Ádám testmozgással kapcsolatos instrukcióit! ;)

1. hét

2. hét

3. hét

Jó tudni

Több évtizedes egészségfejlesztési és biokémiai szakmai tapasztalattal a hátunk mögött kísérleteztük ki azokat a zöldség és gyümölcs kombinációkat, melyek együtt fogyasztva bizonyos élettani funkciókat erősítenek. Tehát nem „csupán” jól eltalált íz világú turmixokról van szó, a Liquid Lunch ennél sokkal több értéket takar. Tudjuk, hogy mit mivel, miért és milyen arányban érdemes keverni ahhoz, hogy az az ital a lehető legkedvezőbb hatást gyakorolják az italok a szervezetünkre. A termék kínálat idényjellegű, így folyamatosan változik. Hogy mikor milyen összetevőjű turmixokat gyártunk, azt javarészt az érési, termési ciklusok határozzák meg. Ez gyakorolja testünkre is a lehető legjobb hatást, hiszen a mindenkori idény zöldségeket és gyümölcsöket tolerálja és hasznosítja leghatékonyabban a szervezet. A Liquid Lunch turmixok élő, nyers italok, ami azt is jelenti, hogy két turmixnak sosem lesz egyforma íze, még ha az összetevők és az arányok ugyanazok is. Ez múlik többek között azon is, hogy az adott összetevőket az elkészítést megelőzően mennyi idővel takarították be, azok mennyi napfényt kaptak, mekkora a víztartalmuk, a szezon elején, vagy a végén teremtek, stb…

Termékeinket őszinte meggyőződéssel és legjobb tudásunk szerint ajánljuk tehát:

  • várandós és szoptatós anyukáknak és szoptatást követően a kisbabáknak – náluk különös jelentőséggel bír, hogy tiszta, friss és vegyszer mentes élelmiszereket fogyasszanak
  • betegségben szenvedőknek és lábadozó betegeknek a mielőbbi fölépüléshez és megerősödéshez
  • sportolóknak, akiknek a kimagasló teljesítményhez elengedhetetlen a kiegyensúlyozott táplálkozás
  • elfoglalt vezetőknek, akik állandóan úton vannak, megbeszélésről megbeszélésre járnak és fontos számukra, hogy a szellemi kihívásokat frissen és könnyedén vegyék
  • ülő munkát végzőknek, akik kevés időt tudnak szánni a testmozgásra, de meg szeretnék őrizni egészségüket és a túlsúly számukra nem opció
  • speciális diétákat folytatók számára, akik a mentes és nyers étrendet részesítik előnyben
  • olyan egészségtudatos emberek részére, akiknek már a mindennapjaik részévé vált a tudatos táplálkozás
  • azoknak, akik érzik, hogy itt az ideje a változtatásnak, de még nem tudják, hogy fogjanak hozzá
  • és mindenkinek, aki úgy szeretne egészségesebben élni, hogy a megszokott komfort zónájából nem billen ki, mégis biztosítja szervezete számára a napi vitamin, rost és ásványi anyag szükségletet, észrevétlenül növelve egyúttal a folyadékbevitelt is.

 

Cikkek

 

A méregtelenítésről

A szuperélelmiszerekről

A zöld turmixokról

Az antioxidánsokról

Egészségfejlesztés

Testsúly kontroll

Bio, öko, natúr, organikus vagy reform?